Äntligen...

Äntligen, Johan Palm är ute ur idol!
han sjöng faktiskt dåligt, allvarligt...han sjöng som mig, om inte sämre. Jag menar, alla som känner mig vet ju att jag sjunger snett, falskt och helt jävla cp.
Men ni som gillar han, jag undrar, vad ser ni i honom? vad är det som gör att han är speciell?
Vissa säger att jag är avensjuk på att jag inte kan sjunga som han, men JUST FACE IT, han är en sopa av högsta rang.
Lyssna på han, när han tar i låter det förjävligt och den som inte håller med mig vet jag inte vad jag ska tro.
Men skönt var det, det kändes som om man precis gjort mål på någon match, med andra ord, glad som bara den!

Snart är det jullov, skönt att bara slappa och bara vara.
Men nu måste jag gå, sitter i plugget och har spanska lektion snart.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josephine

tjena ali! fett me najs att johan palm tagga från idde fäään de diggar vi fett mannennnn yeah

2008-12-04 @ 08:53:22
URL: http://josieintheskywithdiamonds.blogg.se/
Postat av: josephine

tjena ali! fett me najs att johan palm tagga från idde fäään de diggar vi fett mannennnn yeah

2008-12-04 @ 08:54:37
URL: http://josieintheskywithdiamonds.blogg.se/
Postat av: Josefine

Satckars mig stackars mig! Gissa vad jag drömde för någon natt sedan?:O Han var i MITT hus i min SÄNG och jag visade honom var platttången fanns...det här är ju katastrof, fattar du vilken mardrömm:O xD

2008-12-12 @ 01:41:44
URL: http://astoryaboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0