Jag vill...

Jag vill ha en massa saker, men jag vet inte hur jag ska beskriva dem...
Nu så pass till jul önskar man ju sig en massa saker, allt jag önskar mig egentligen, är en bra jul!
Jag själv ska fira med min släkt i Enhörna, Faster och hennes man, kusinen och så vår familj också.

Som sagt, allt jag önskar mig är en fin och god jul...att få julklappar och sånt är bara en bonus i så fall, Fast nu vet jag att jag kommer få en del julklapper i alla fall.

Sen så ska man ut imorgon och övningsköra lite, ska bli roligt att sätta sig bakom ratten igen!
Sedan träffa man Josefines bästa vän, Louise...vi gick runt och prata om allt möjligt, trevligt!

Jag vill så mycket, men jag vill också må bra, jag vill inte ha några bekymmer! Vill vara liten så att man slapp allt det där... 

Sedan vill jag tacka en person, Cecilia, som verkligen finns där! Tack! du är ett underbart stöd!


Nej, nu får jag ta och lägga mig en stund!
Godnatt på er! Sovgott!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Inget att tacka för. Finns alltid här om det är något som tynger dig :)

2008-12-25 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0