Morgondagen...Och helgen...

Morgondagen bjuder på lite underhållning.
Vi ska åka och se film med Spanskan och titta på film i sthlm...undrar om det blir en bra film eller inte...
Men annars är det en rätt ljummen dag, ska få tillbaka våra svenskaprov...tror jag.
Just det, jag har inte hittat min naturkunskapsbok, jag kommer med allra största säkerhet få betala en rätt hyfsad summa på över 130 kronor eller mer...sh!t!
Sedan skulle jag pluggat idag, jag har inte läst så mycket men lite har man ju läst...hoppas på ett VG till provet!
Haha, men jag var lite taskig mpt en klasskamrat på msn, hon fråga mig en sak som jag inte visste om och jag sa Skyll dig själv om du inte tagit hem och pluggat....känner lite dåligt samvete över det, så du som läser detta, Fölåt om jag var dryg!

Sedan har man handlat julklappar i helgen, och spelat kort med familjen.
Jag blev ändå rätt nöjd med köpet till personerna, men har några kvar...de får jag ta nästa helg.
Men ack, jag börjar bli sjuk. Visserliggen lite småförkyld men att det kan utvecklas och bli något riktigt farligt.
Jag hade ju krupphosta förr, som rev upp halsen på mig så att jag inte kunde svälja något.
Hoppas den inte kommer igen.....

Men aja, nu får jag lägga mig!
Ha det bäst! Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0