I Plugget...

Åhh, just nu sitter jag i plugget och pluggar NO. Skittråkigt, som tur är finns youtube, så att man kan koppla av med skön musik från Savage Garden.
jag fick precis tillbaka min labbrapport, G+ woho!, neeej, inte bra alls. Och visst klara jag kursen, men jag hade velat ha ett VG i alla fall. Så jag kanske betalar 500 spänn för att göra om allt, nu kanske ni tycker jag är dum i huvudet, men vill man så vill man.
jag ska ner sen och köpa en ny bandyklubba...eller nej det blir ju till helgen, då man åker till Assist, bandybutiken i sthlm.
Det är ju ingen match i helgen, men vad gör det när det är folk som lägger av. Basse har redan lagt ner och så är det folk som inte kommer på träningarna. sedan är det ju de som inte tar det seriöst, och då blir det inte roligt att spela något. men aja, jag spelar seriöst, men ändå för nöjes skull.
kan ge er ett tips, titta på fredag hela veckan på fredag, mycket roligt... tröttnar aldrig.

Men jag skriver senare, måste stänga av datorn nu.
Hej så länge, Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0