Just nu är det...jobbigt.

Skolan är tuff och hård! Det är den i och för sig för alla.
Men det är två lärare som går mig på nerverna, en utav våra medielärare och våran Historia/Engelska lärare. Han är totalt störd i huvudet, saknar något tror jag.
Kan väl kalla honom Kameltån, eller Evelagelus. Alltså, han ger ut läxor, frågor som vi ska ha på prov, men som vi ändå ska göra och lämna in.
Snacka om dum i hvudet. Alltså, André sa något sant häromdagen, han sa "Alltså, Evangelos har nog inget liv, om han så sitter uppe hela kvällarna och gör och rättar läxor och inte prov, så lär han inte ha något liv"
Bra sagt andré!
Sedan på mitt "Radio i wendela", eller vad det hette, vi gjorde ett radioprogram med en intrevjuvad person. Jag fick VG, visst är det bra. Men han (vill inte nämna namnet på honom), sa bara dåliga saker. Visst fanns det saker som jag kunde förbättrat, men nu så visste jag inte hur programet (audacity)  fungerade.
Och sedan så har skolan rullat på, jag har inte haft tid och blogga eftersom det har varit så mycket plugg. 
Men ska försöka och få det och rulla. 
Sedan i helgen så hade jag DM, resultatet blev att en utav vära bästa lirare sluta och att hela DM gick åt skogen för vår del. 
Sen idag (söndag) så har jag först åkt skridskor, eller ja, spelat hockey för skojs skull, med Stocken och Berglund, jag gjorde en klumpig grej när jag rammla på isen, men jag tappa balansen, aja kul var det i alla fall. Jag tycker det är roligt, att ägna två timmar åt hockey, det är verkligen jätteroligt och jag ska fortsätta att åka varje söndag. Sedan bar det iväg till Södertälje, min syrra, Nathalie skulle ha skor och jag en mössa (och en innebandyklubba, men den tar jag på onsdag). 
Sedan har jag köpt en sak själv, en Savage Garden skiva, jag vet kanske inte så oväntat. Men jag gillar verkligen deras låtar. 

Men nu måste jag lägga mig. 
Godnatt och sovsött!   
Ps. Bloggar lite segt, eftersom det är mkt skola och sånt. Ds  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

adnré är dum i huvet, det är lärarens jobb att rätta läxor och prov... //lukas

2009-02-11 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0