Just nu...

Just nu, känns det som att det gungar...nej jag skoja bara.
Jaa, alltså, veckan börja dåligt...mamma skada ryggen i fredags och i måndags bröt det ut på allvar.
och igår så kom det en ambulans och hämta mamma, och det var så att jag kom precis hem från träning och så står ambulansen där utanför vår port...då blir man ju orolig för att ens mamma dött av ryggsmärtor. Men som tur är var det inget allvarligt. Var och hälsa på henne idag, hon mådde bra, bortsett från krampen i ryggen.
Men ikväll sover jag hos tobbe, jättesnällt att jag får vara här.
Annars har jag haft huvudvärk hela dagen, det brukar jag inte ha. Hade det jätteofta förr, men inte nu längre, så idag har jag inte mått så bra.
Men mår ändå bättre av att morsan mår bättre i alla fall.
Så just nu är det lite gungit, det är flera prov som kommer...flera inlämnignar, menmen, det är skolans hårda regler, måste lära sig hantera de. För nu när man går i gymnasiet så blir det ju läxor hit och dit och lika så prov.

Men nu måste jag gå och lägga mig, är trött och ska upp tidigt.
Ha det bäst allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0