Lovet...

Ja, gott folk. Nu var Höstlovet över och alla står och grämer sig över att det är över.
Jag förstår er, det har gott fort som fan, i alla fall för vissa. Jag som har jobbat har det gått fort för, jag har ju fått gå upp klockan halv 6 på morgonen. Medans alla andra vakna säkert vid 10, kanske 11. Den tanken lekte jag med, när jag går upp kan alla andra sova bort dagen...men jag tycker om att jobba, i alla fall om man tjänar pengar på det.
Ingen match i helgen, det tyckte jag var trist... men jag tror inte jag ska gå mer på innebandyn, ingen vill ha med mig att göra och dessutom så är jag sämst på plan, säger en spelare, vill inte nämna namn, men om han skulle läsa detta ska han veta att jag lika gärna kan lägga av om han tänker så.
Liksom vad ska jag göra om ingen vill ha med mig att göra på en innebandyplan? då kan jag lika gärna sluta.
Men vad gör de han, jag menar, andledningen till att han skriver så är för att han är avensjuk och inte kan göra bättre ifrån sig.
Annars har lovet varit bra, som sagt...jag har jobbat. Vad ni andra gjort?
Annars var min vän nicklas, som är härifrån Järna, men som flyttat till Lönsboda i Skåne, här nere i en vecka, vi sågs två gånger och hade väldigt roligt och trevligt. 
Annars så har jag inte riktigt haft tid att plugga heller...eftersom då skullr jag få sitta uppe nätterna ända, eftersom jag jobba. Märkte att kaffe var rätt gott ändå, man piggna till med det, eftersom man var så trött så att man höll på att dimpa ner med huvudet på bordet varje morgon. 
Nu så dricker jag inte kaffe varje morgon, men ibland kan jag det. 


Nu ska jag gå, ska lägga mig i sängen och lyssna på lite musik.
Så om jag somnar, Godnatt med er alla, sovsött !.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0