En vanlig helg, eller...?

Ja, jag har inte så mycket och säga om helgen som gått.
För det har inte hänt så mycket, spelat match och sovit hos min plastpappa "Tobbe", när mamma var på fest med sina vänninor. Tobbe är snäll, idag (söndag) så fick jag lyssna på lite mer 80- tals musik, ett band som jag inte visste om, Dire Straits. Faktsikt mycket bra låtar, upp emot 15 minuter kan de vara, av guitarrsolon och mycket vackra texter. Han gör till och med min frukost när jag kliver upp hos honom på monarna. 
I lördags var det match mot Trosa/Edanö, jag vet att deras namn kan låta lite missvisande...Trosa, jaja, men det är en fin liten stad i alla fall...mysig. 
Matchen slutade 7-4 till trosa, men jag gjorde vårat 4-4 mål rätt snyggt...eller ja, det var mestadels tur.
Så denna helg, har inte riktigt varit som en vanlig helg där man bara går på match och sedan är det kväll och man har inget att göra. Utan det har varit match, musik och faktiskt lite CS.

Men nu ska jag lägga mig, ha det bra allihop. Godatt sovgott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0