Mina vänner...

Jag vill bara säga att jag har jättefina vänner, från säter i norr till skåne i söder.
Jaa, innan jag går och lägger måste jag bara få säga att mina vänner är bäst, ni vet vilka ni är. Och hur underbara alla verkligen kan vara, Josefine, en helt underbar vän, tack för att du finns, du lyser hela tiden. Nickals i skåne, (jag vet att du läser detta), du ska veta att vad som än händer kommer vi alltid stick together!.
Sedan vill jag säga tack, för helgen som varit. Jag var med Simon och Alex, vi åt glass och hade det trevligt, sedan kom elin förbi ett tag, mycket trevligt, tack än en gång.
Min gammla klass, med det är ni alla andra med där, ni kommer alltid finnas för mig. var ute och gick med Frida, Emma N och Rebecca, vi tog en promenad i mörkret, pratade och hade roligt.
Sedan får jag inte glömma min nya klass på gymnasiet, alla är verkligen jättetrevliga och glada...är det någon som är ledsen så finns de alltid där, varje dag, om man behöver prata och så, det känns verkligen jättetryggt...tack alla :).

Men sedan kommer vi till kärleken också, måste bara ta upp detta.
Jag kommer att lägga kärleken på is ett tag nu, mitt hjärta har gått i tu två gånger i år och jag vill verkligen inte uppleva det igen. Det är så smärtsamt, det vet nog de flesta av er... så jag vill verkligen hitta den rätta, som håller mig kär och som jag håller kär. Jag kan säga redan nu att jag inte är den typen som går ut och festar och dricker mig full...även om det är många som säger "Kom igen kevin, nu går vi ut och har kul!", så kan jag säga på ett lugnt sätt, Nej. 
Då vill jag inte ses som den som är en nörd och inte dricker, jag faller inte ofta för grupptryck om man säger så. Men visst om det är klassfest, och det är alkohol inkluderat, då spelar det ingen roll...då ska man ju ha roligt med klassen liksom.... Jag kommer nästa gång, det är säkert!

Men tillbaka till mina vänner, ett par sista ord innan jag lägger mig... 
Jag gör verkligen allt för er, vill att ni ska ha det bra. Vill ni prata ut eller nåt, så ska ni alla veta att jag finns här för er :). 

Nej, nu börjar jag bli trött. Godnatt och Sovgott med er :).


Kommentarer
Postat av: Kevin

Du är verkligen allt för mig, du lyser upp hela min tillvaro :) tack

2008-10-08 @ 09:58:55
URL: http://thelifeofkevin.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hejsan,

bara ett tips.

Du kan göra din egen design...

Vill du ha hjälp,fråga mig :D

2008-10-08 @ 19:25:54
URL: http://paaauliiinaaa.blogg.se/
Postat av: josefine

Säter i Norr?;O Haha föredrar att kalla det lite mer i mitten va;) Puss<3

2008-10-10 @ 22:52:07
URL: http://astoryaboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0