Nöjd eller inte...?



Det hela började i måndags, när jag spred rycktet om att jag skulle raka av allt mitt hår. Då var det många som sa att jag inte skulle göra det och att det inte skulle bli så snyggt.
Vissa blev besvikna när jag kom på tisdagen och hade rakat av allt (se bilden ovan), men efter en liten stund så sa alla att det passa mig och att jag blev så mycket äldre, Tack.
Det var skönt att bli av med allt hår, eftersom jag lirar innebandy blir det lättare att se bollen också. Men roligt var att alla tyckte om min frisyr, jag kanske ska ha rakat lite oftare.
Men en sak som jag inte är nöjd med, är att jag jämt ska sätta mig i saker som är dåligt. I onsdags, på en rast gjorde jag det mest korkade som man någonsin kan göra, jag gjorde en sak seriöst som alla andra såg som oseriöst och då blev allt bara fel för mig. De var nästan hela klassen som satt och gjorde narr av mig kändes det som...hemskt, då mådde jag verkligen illa, jag grät till och med på kvällen bara för att jag har haft det jobbigt i grundskolan och nu ska man få det lika jobbigt på gymnasiet. Men som tur är, så redde jag ut allt, den som garva mest bad om ursäkt i morse...och en annan bad om ursäkt och lite mer via sms senare i onsdags.
Och så har vi veckan i helhet, vi har haft "Karaktärsvecka" på Hebbe. Hela veckan har varit både upp och ner, dåligt och bra.
Mestadels tittat på film och haft föreläsningar, rätt tråkigt... men vissa filmer var toppen, suveräna.

Nejmen, jag är ändå rätt nörjd med veckan.

Ha det bra allihop, kan inte skriva mer...syrran min ska plugga.

PussPuss <3

Kommentarer
Postat av: thilda

va det jag som hade skrattat mest och bett om ursäkt :o? va hemsk människa jag är!!!!

2008-12-02 @ 17:33:34
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0