Jag tror jag gör det!

Ja gott folk, vi har nu kommit till slutstationen, "sluta med innebandyn" heter den.
Ja jag har funderat i många månader, på varför ingen i laget gillar mig, varför ingen kommer ut och klappar mig på axeln och säger "Fan vad bra Kevin!", när man gjort mål. Undrar varför alla ska klaga på mig, jag gör så gott jag kan och jag kan inte göra mer än så!

Men som sagt, det finns nog många fler som kan ta min centarplats. Jag menar, jag suger verkligen, men jag älskar innebandy så inåt helvete och nu tvingas man sluta pga hur jag blir behandlad i laget. Jag blir så less, på varje träning får man jämt höra "Kevin! har du stånd?" och så hörs det att vissa skrattar. Men de som sett mig spela, säger att jag borde byta klubb för att jag tar det bra seriöst och att jag är bra. Men jag suger, jag vet inte om ni menar det, men jag tycker verkligen jag är sämst på planen. Det borde ni ju se!

Jag vill inte klaga på något sätt, men är det fel att ifrågasätta varför ingen klappar om mig när jag gör mål, varför det bara är gnäll och varför man känner sig så utanför.

På innebandy cupen, som vi lira var ni alla verkligen assköna! Då hjälpte ni mog enormt, men även på cupen så såg jag det. Jag gjorde ett viktigt mål för oss, men ingen kom och sa att det var snyggt eller bra för matchen. Det var försen efter matchen jag fick höra det, när vi skulle sova, då fick jag höra det "Det var ett jävla snyggt mål Kevin!". Tack, sa jag och vände på mig.

Sånt ska komma på match, och såklart efter... men denna känsla av att man står utanför laget, den vill jag inte ha. Jag känner mig helt jävla ouppskattad, obehövlig och ingen tycker om mig alls... det har ni anledningarna till varför jag slutar med den sport som ligger mig närmast hjärtat. Förlåt pappa, förlåt Jerry! Men nu slutar jag, och ni kan läsa varför.

Men aja, nu får ni tycka vad ni vill! Jag går på min sista träning ikväll, och gissa om jag kommer att börja gråta, bara för att jag lägger ner med en sport som jag älskar så jävla mycket!

Hejdå!

Ps. Ni i bandylaget som läser detta, Ha det bra och lycka till i kommande säsonger! Ds.
 


Kommentarer
Postat av: thilda

Kiwi, du är ju grym på bandy. the king liksom. sluta inte bara för att alla andra babblar. stäng av hörseln, fortsätt spela och bli ett proffs. sen kan du sitta och snacka skit om alla i ditt lag när du blir intervjuad i nån sport tidning. låter najs va? :)

2009-01-29 @ 22:11:34
URL: http://thildss.blogg.se/
Postat av: Oggy

Kör ditt race, skit i vad andra tycker. I värsta fall kan du ju börja i Telge, dom är alltid trevliga och något slag av mobbning skulle inte tillåtas i det laget. Sluta inte i innebandy men Järna kanske inte är rätt klubb bara.

2009-01-29 @ 22:49:58
URL: http://oggyl.blogg.se/
Postat av: elin skoglund

Skit i töntarna Kevin! Be dem hålla käften, gör så de får respekt för dig. Du måste stå på dig själv, DU ska inte behöva tvingas sluta på grund av assholes. Börja i nykvarn om du verkligen känner att du vill sluta i laget. Där är alla schyssta :)

2009-02-02 @ 22:34:18
Postat av: En i Laget

kevin för helevete. Du Säger att ingen kommer ut och klappar dig när du gör mål. Men när du gör ett mål med när det står 16-3 till motståndare laget så springer man inte ut och är Jätteglad för tillfälligt men som du sa själv i texten att efter så kommer han fram och säger snyggt mål. Då kanske man har smält förlusten. Och sen att killar springer runt och frågar om du har stånt, kan du säga t.ex. ja det har jag vill du känna? du måste hitta på egna lösningar på att "äga" dom tillbaka.

Varför ska du sluta. Du sägar att du är sämts i laget. Men att du är seriöst på träning och allt. Kevin sluta säga att du är sämst. Och tänk på det du gjorte sämre på match och tränna på det på träning. För Kevin du är inte sämst i laget. enligt min åsikt.



// fördetta målvakt nu utspelare

2009-04-16 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0