Matteprov och lite annat

Ja, nu har vi kommit till ytterligare ett matteprov, Ekvationer och sånt. Det roliga är att jag inte fattar ett skit...
Jag har försökt att pressa in talen i huvudet, men de vill inte stanna utan rinner ut direkt...Kanske ska ha öronproppar, så att det inte rinner ut.
Åhh, känner att jag kommer få ett IG och få göra omprov och jag har inte fått ett enda omrpov på tiden jag har gått gymnasiet. Morsan kommer att bli skitsur och slänga ut allt jag har och kommer ha övervakningskamera på mig om jag får IG...shit!
Nejmen, sån är inte hon... men provet kommer att bli tufft, det skulle vi räkna med.

Aja, matteprovet kommer inte bli roligt...
Men sedan så har jag haft fotbollscup, inomhus också. Det var lite annorlunda, Järna 1 (som jag spelade i) och Järna 2, möttes i första mötet. Då vann vi med 4-1 och jag gjorde mål. Men det var lite ploy skoj så att säga, den matchen var inte så seriös.
Sedan väntade några andra lag, som Hölö/Mörkö, de var bra och tryckte på i slutet, men vi tog de med 1-0.

Sen blev det 1-1 i tredje matchen och så förlust de andra två...vi fick spela om bronset men förlora där av revanchsugna Hölö/mörkö, som tog oss med 1-0...det kändes lite surt.

menmen, vi sluta 4.a, och Järna 2 slutade 5.a.

Men sedan checka jag handbollen idag, Sverige var bra, men förlora med endast 1 mål mot Ungern...tråkigt tråkigt. Men livet är som alla sporter, "Inte alltid rättvist".
Men annars har jag inte gjort så mycket denna helg...men funderar på livet och vad som kommer att hända härnäst.

Men det funderar jag på senare, ska sova snart...
Godnatt och sovsött med er!

Kommentarer
Postat av: Melle

Ekvationer suger :O

2009-01-29 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0