Tabbe som inte duga...

Har ni någon gång råkat ut för någon tabbe? det har ni säkert gjort.
Jag gjorde världens tabbe imorse. Jag messa med några klasskompisar och fråga om det var spanska, men det var det tydligen inte. Då var klockan 07:40 och bussen var inom horisonten i alla fall. Jag chansa, men chansa fel, för när jag kommer till plugget så står det att våran spanskalärare är sjuk...
Då blev jag jävligt sur på mig själv...tänk om jag kunde fått sova lite längre idag...
Aja, det kanske händer igen vad vet jag.

Sitter i alla fall i plugget nu och har tråkigt som fan, vet inte vad jag ska göra...men hitta en datasal och vara i, det är faktiskt bara jag här nu, hehe.
Menmen, nästa lektion, Naturkunskap, börjar inte försen 10 och klockan är typ 9, så jag kan chilla i en timme till i alla fall. Nejmen, ska sluta nu...måste vila lite.

Ha det bra!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0