Skit också...!


 Jag börjar att bli förkyld, det märks tydligt också, tycker jag.
Exempelvis idag på matteprovet var jag nära att inte få gå och snyta mig för min lärare. Och då rann näsan och jag kände mig vimsig. Dessutom så gick det inte bra alls...
och idag innan spanskan så kände jag mig jättehängig, trött och snoret rann som aldrig förr, kanske är det en liten förkylning som är påväg, men fan det vill jag inte bli!
Vill vara frisk, pigg och kry! Orkar inte att ögonen och näsan rinner konstant...

Aja, det är bara en liten förkylning som går över inom en vecka förhoppningsvis.

Men snart ska jag bli klar med svenskan. ska bli skönt att få den ur världen!

Ha det kung så länge!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0