Vad händer i helgen och vem vinner Let's Dance?

Ja, nu är det helg och alla undrar vad man ska göra i helgen.
Eller ja, det är ju en fråga som man fågar almänt oftast...

Men jag ska inte göra någonting utom att ha fotbollsträning och ha innebandymatch. Vi spelar mot Trosa/Edanö, och jag har en bra känsla inför matchen, för jag har alltid fått bra utdelning när vi mött dem.
I förra DM exempelvis så gjorde jag två mål mot de, sedan förra säsongen gjorde jag ett mål och en assist, och i förra mötet i trosa så kvitterade jag till 4-4, på ett märkligt sätt.
Så jag har en bra känsla i alla fall, nu har det ju börja komma fler folk på träningarna och förhoppningsvis så bildas det ett division 6 lag som vi sen kan lira i.

Jag har börjat titta på Let's Dance igen, förra säsongen var det ju roligt med Tony Richardsson som var med, då var man ju lite stolt eftersom han kommer från Dalarna. Men det var den enda anledningen då.

Nu så är det fler kända profiler, som Världens starkaste man, inte visste jag att han kunde dansa...Men att Carl Jan skulle floppa, det visste nog många redan om.
TRÅKIGT att Mojje fick avbryta tävlingen, han fick ju en hjärtattack senare. Istället kliver hans gamla kollega, Niclas Wahlgren in. De tvp var ju "Nicke och Mojje" på latjo lajban förut, "tjabba tjena hallå, vi säger så", den låten kom de på och sjöng som sedan var på nästan allas läppar.
Dock trodde jag inte att löperskan skulle åka ur direkt, utan Carl Jan...visserligen har man sina favoriter, men jag tyckte att Carl Jan var sämst, han vinner nästan bara på sin "charm", han dricker ju bara vin!
Men men, det är ju svenska folket som bestämmer.
Blondinbella, sveriges största bloggare, är med också och dansar hyfsat, det märks att hon verkligen vill vinna.
Men den allra skönaste personen i programet får bli Morgan, fyfan vilken skön komiker! Han gör programet roligt på någe sätt och nu när Nicklas Wahlgren är med, så blir det en mer roligare!
Sen har vi ju den misstänksamma, den där mystiska personen, Efterlysts programledare, Hasse Aro. Han är lite stel av sig, men det är ju nästan alla tycker jag. Men att han är med..haha det är lite roligt.
Utrikesreporter och en programledare för barn och ungdomsprogramet "Bobster" är med också, minns inte vad de heter heller, är så dålig på namn. Men de är ju vidare båda två och det är väl bra det.
Som sagt, det är svårt att säga vem som vinner Let's Dance, men tror att det kan stå mellan Morgan och Nicklas, och om inte nicklas så är det hon som dansar med DaSilva.

Senare idag väntar fotbollsträning i två timmar, vi ska träna inför inomhuscupen nästa vecka, vi åker dit med två lag "Järna 1" och "Järna 2", vet inte vilket lag jag lirar i, men får nog reda på det idag. En vanlig helg väntar alltså.

Skriver lite mer sen. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0