Woho!

Ny design! 
Och jag har en person att tacka för det, Josefine, Tack för en vacker design, jag älskar den!
Skönt, för den andra var inte snygg någonstans...

Jag vet att jag är seg på att blogga, och jag ber så mycket om ursäkt för det...händer lite allt möjligt nu.

Var och spela innebandycup förra helgen, det gick åt skogen vill jag säga...men jag och mina lagkamrater hade roligt i alla fall.
Vi sluta sist i vår grupp, men jag skäms inte, för jag är ändå stolt över mitt lag, vi må komma sist, men vi är liksom glada i alla fall.
Här är resultaten för er som vill veta hur det gick:
Hölö-Järna - Katrineholms 1-4
Hölö-Järna - Vålberg 1-9
Hölö-Järna - Norrköping 0-14
Hölö-Järna - Ängelholm (tror jag de hette) 2-4

Vi gjorde alltså sammanlagt 4 mål under hela turnerningen, och att jag var en utav de som gjorde de där 4 målen får en och känna sig stolt ändå.
Sedan så har veckan rullat på som vanligt... jag, simon och alex var måndag till tisdag och titta på hockey på natten mellan Sverige och Kanada. Vi hade roligt och Alex fick sjunga lite Opera för mig och simon, underbart.

Påtal om JVM, sverige var bra och hämta upp det mesta, men att ta ut målvakten när det står 4-1, matchen är redan avgjord och kanadickerna gör 5-1, då försämras ju bara målstatestiken, inte bra, DÅLIGT DÄR MÅRTS!
Men annars så bjud Wikegård och Chris Härenstam på sig själva (alltid roligt med de kommentatorerna).

Hade match idag också, vi förlora med 9-2 mot Flens IBF...de var ena riktigt dåliga förlorare, fast de vann så var de tvunga att jävlas med oss, var bara roligt att jävlas tillbaka kan jag säga. Men vafan, vi var 7 pers, alltså 2 avbytare, då går det ju jättebra, men jag tyckte också att vårat spel var delvis bättre än deras.

Så nu har jag bloggat lite om veckan etc...
så nu ska jag sluta, fortsättning följer...
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0