Idag så blev jag glad som bara den...

Idag blev jag glad som bara den!

Det började med att pappa ringde, visserligen en dag försent, men han hörde fel förr om när vi skulle komma hem men det kan han inte klaga på. Hur som helst, så var det början av dagen dvs vid 1 tiden på dagen, sen får jag en avi ner i brevinkastet och jag undrar vem det kunde vara ifrån. Efter att jag loggat in på msn, så började jag prata med Jossan, och det visade sig att avin var från henne, jag blev värsta nyfiken så när jag fick chansen så gick jag upp och hämtade det. Åhh, jag blev så glad att jag nästan blev rörd i tårar, att någon lägger ner tid på att göra allt så fint, så bra, så ja, allt! Det gör mig glad och rörd. Jossan, tack så mycket! Jag uppskattar det väldigt mycket och nu kan jag säga att jag ska skicka något på hennes födelsedag också.
Sen har man haft en bra dag men några kompisar, vi badade och tog det lugnt. Men jag tänkte inte på så mycket, det ända jag kunde tänka på var Jossan och hennes fina paket som hon hade skickat.

Jaa, och nu så har jag inte bloggat på väldigt länge. Men jag ska se till att jag bloggar lite då och då.

Får helt enkelt ta och skriva lite och inte så mycket hela tiden.

Jaja, det ska jag göra. Men nu ska jag sluta, ha det kung och drottning allihop!
Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: agnes

Du sa ju igår att vi skulle vara med varandra så jag antog det. Men du hörde inte ens av dig? Vad är det för jävla stil Kevin?

2009-07-19 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0