You're the inspiration

Jag är trött, less och helt slut. Trots detta har veckan gått fort ändå, två prov har blivit gjorda och det gick väl sisådär. Hoppas på bra betyg.

Sen så..vafan, jag vet inte... jag är helt tom i skallen just nu. Jag bloggar väldigt segt och jag ber om ursäkt, nu är det kanske inte många som läser min blogg, men jag får ändå lite inspiration från flera andra personer. Ja, det är sjukt, men med tack vare bara ord kan en vardag fyllas av glädje eller hat. Det är så sant, jag sa till en tjejkompis häromdagen att han var fin, hon såg lite annorlunda ut tyckte jag. Jag får senare ett sms där det står "tack för komplimangen, det gjorde verkligen min dag". Då blev jag glad.
Jag vill säga att det krävs så lite för att göra en person till vansinne eller till få en till glädjeskutt. Jag brukar säga att man ska möta varje person man ser med ett leende, nu är jag dålig på det, jag vet. Men det gör så mycket, ler man mot en mår man bättre, testa vet jag!

Jag inspireras av alla som är glada jämt, någon som verkligen är ljuset i mörkret, någon som är där och förgyller ens vardag. Jag har ett par stycken, de brukar kanske inte säga att jag är söt eller att jag ser bra ut, utan att personerna i fråga finns där, att de är glada och alltid ger mig positiva svar.
Som exempelvis så säger jag lite negativt till någon "Fan, mitt knä kommer aldrig att läka", då svarar de oftast "Jo, ge det bara tid". Och jag brukar tänka att jag vill ut! Vill inte vila, men det är ju bara att vila, jag menar, det läker inte fortare bara för att man anstränger det, då gör man bara det värre. Men några dagar efter skadan så försökte jag gå lite, det gick rätt bra, men jag märkte att jag inte kunde gå så långt, för då tog det stopp. Då var det bara att vila.
Men jag längtar verkligen, när skadan är läkt, då ska jag ut och springa som en galning, för jag har inte sprungit på 2 veckor nu och jag börjar känna mig seg som in i norden. Och det dröjer nog en vecka till innan jag kan anstränga det bra mycket som jag brukar när jag springer.

Men ni som är glada och finns för mig, ni ska ha ett evigt tack! Ni är ett stöd verkligen!

Vad händer i helgen då?
Jo, jag ska på 20 års fest hos en polare. Patrik Flink, heter han som fyller år. Grattis på dig!
Men innan festen ska jag övningsköra lite, det var ett bra tag sen, får inte ha glömt allt nu bara.
Sen på söndagen kanske man ska ut och gå lite med Jennifer i klassen, ska bli trevligt!

Nu är jag trött och slut, ni får sova så sött allihop!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Agnes!

hahah ska ni ut och gå? sött. :) <3

2009-03-21 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0