Dagen och Skolan...

Ja, dagen har spenderats mestadels hos andrés med lindberg, mig och andré själv. Där vi kollade lite gammla foton och kollade film, det var trevligt. Vi såg Red Planet, tror jag den hette och var en mycket bra och sevärd film.
I skolan så hade vi handledartid, sen på våran optimalonsdag så satt vi till halv 11 dvs då matsalen öppnar och käka.
Efter det drog vi till andré.

Sen har dagen spenderats på resa hem och data...

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker, i vanlig ordning. Jag borde gå och lägga mig, men jag vill inte riktigt... vet inte varför, sängen ser ju lockande ut. Men jag vet så väl att jag inte kan sova hur jag än gör, eftersom jag har lite i tankarna.

På senare tid har man blivit lite hostig också, håller nog på att bli förkyld... och det vill man inte bli! Inte nu när Innebandyn har dragit igång igen. Och ja, jag lirar kvar.
Detta år känns som ett bra år, även om min operation kommer att ställa till det lite granna... men det är bara att slå sig in i laget igen sen!

Däremot har jag tagit en paus från fotbollen, jag känner att jag inte kan spela riktigt ordentligt och det ställer till det. Med innebandyn är det en helt annan grej, svårt att förklara men på något vis klarar knäet av innebandyn lättare än fotbollen.

Jaja, det var min dag och lite vad som har hänt och sådär.
Ni får ha det bra! Skriver senare!
Sov så sött, Kramar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0