En helt okej dag

Varit igång hela dagen, och hostan har blivit värre på kvällen...

Jaja, dagen började med en skön sovmorgon till 10.05... efter det hade vi ett utav de tråkigaste ämnen ever made, nämligen Mediakunskap. På den fick vi ta reda på hur många som hade lyssat på ett visst radioprogram från 1980 till 2007... och så fick vi typ 6, 7 sånna saker man skulle ta reda på. As drygt!

När man kommer hem så blev det mat, lite Dobido, som jag för övrigt tycker att alla ska se, för de är så himla bra program.

Kvällen/Natten avslutades med lite Cs, där vi ägde, mycket tack vare en gästspelare, Alexander Lindberg.

Men det har varit en hostig kväll och jag tror jag har smittat de andra genom micken... skoja bara. så jag hade tänkt dra mig...

...Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0