Helt klart hyfsad helg

Ja, helgen börjar med fredagsmyyyy... nej!
Fredagen börjar med skola och efteråt blev det lite god mat och Dobido som är ett underhållande program på tv.
Sen efter programmet, så var det dags för fredags Cs...
Nästkommande dag sov jag till 15.00, helt otroligt. Dagen rullade på och man messade och chattade, senare på kvällen så blev det fotboll för hela slanten, bara min familj satt inte för att kolla fotboll... och det var ju ödesmatch och allt.
Hur som helst, nu lär jag få kritik, men Elm ska bort från planen... seriöst, man kan inte gå in sådär och tro att man kommer ostraffat ur det, men håller med om att domaren var en aning hård.
Sen när jag trodde, och säkert hela svenska folket att VM drömmer var över, då slår han till, Zlatan Ibrahimovic!
Lite turligt kanske, men det är han som gör målet och så förblev det. Och jävlar vad jag skrek, jag skrek så att grannarna lacka (tror jag) och så att man själv blev hes.

Sen kom Alex och Lukas över en stund, det var trevligt med mycket skratt.

De gick vid halv 2 där någonstans för att de var aströtta, de hade inte sovit ordentligt...
Jaja, Söndagen har varit en enda slappdag... inte gjort ett skit förutom att ha läst svenskan som man skall ha läst till imorgon.

Sen ett litet tråkigt besked, jag kan inte spela matchen mot Gnesta (!) morbror fyller 50 och då blir det resa upp till Mora.
Jaja, då blir det liv i luckan.

Nu ska jag sova, måste gå upp lite tidigare för att jag ska till skolan för att göra klart en uppgift till lekionen som börjar direkt på morgon... jobbigt!

Ni får sova så gott! Kramar till er alla!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0