Trött och hinner inte vila så mycket...

Ja, idag har jag haft en lång håltimme, drygt like hell...! Den ligger bara på 3 timmar, men det gör inget för på den tiden flyger oftast iväg när man skjuter lite smällare och gör små bomber, rätt roligt, men vissa blev ju fail som inte ville tändas på.

Ska snart har innebandy, jag hostar fortfarande en aning, men jag tror jag klarar det och jag vet att det är dumdristigt, men jag vill prova och e om jag klarar av det. Alltså, jag känner mig inte sjuk, det känns som om ett håtstrå sitter i halsen och irriterar och då det kittlar innifrån måste jag hosta... så himla jobbigt!

Jag är trött och den enda vila jag har fått är på tåget på väg hem, så nu ska jag vila lite inför träningen som komma.

Skriver lite mera sen, Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0