aa men tja!

Hejsan på er! 

Äntligen är det LOV och jag är gaaaanska trött och slut, efter att ha varit ute två dagar i streck så blir man less... Jag har inte orkat göra någonting vettigt idag, förutom att ha kollat lite film, tagit det lugnt så är man nu, då klockan bara är 8 på kvällen, helt slut.

Funderar på vad som händer i veckan, har lärt mig att ta dagarna som de kommer, men man ska ju inte sitta och vänta på att folk hör av sig, man måste styra upp det lite själv också. Ni som läser detta ska veta att ingenting kommer gratis, därför är det viktigt att höra av sig. Visserligen vill man inte vara påträngande, men har ni tråkigt, ring eller hör av er till någon ni känner bra och som förmodligen också har tråkigt.

Jag ska vara med min barndomsvän Nicklas på lovet, var länge sedan vi sågs, så det ska bli kul!

Ska vara med Emma några dagar också, festa och göra annat.
Så man kan summera att mitt lov kommer att handla om vänner, fest och mys, detta låter för mig KANON!

Var ute igår med Alexander, Lukas, Oscar och Simon, problemet var att Simon helt plötsligt började springa nerför backen vid Campus Telge, sen såg vi inte honom på hela kvällen, pratade med honom idag och han kommer inte ihåg någonting efter det att han började springa. Han vaknade upp vid 12 i sin säng... konstigt saker och ting kan bli va?

Nej, nu ska jag gå ner till mig och göra lite nytta, kläder ligger som vanligt nere på mitt golv och det måste jag ta upp, måste diska... ja, jag har en del att göra nere i mitt lilla hus.

Sköt om er!

Puss, Saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0