Keps sökes!

Jag råkar bara i behov av en ny keps, men efter att ha varit inne i både Intersport och Stadium och insett att det bara var Stadium som hade kepsar, enligt mig, fel kepsar dvs skatekepsar, ni vet hur de se ut. De har en stor skärm som sticker ut som man helst inte ska böja, för då förstör man kepsen, så får man bege sig någon annanstans och leta keps. Nej, det ska vara en riktig keps, med en riktigt böjd skärm (nu vill jag inte ha den sönderböjd heller), men i alla fall en helt vanlig keps. De kanske har i Sthlm, men ska man behöva åka dit bara för att köpa en helt vanlig keps? När Södertäljes butiker ska kunna erbjuda mer än bara "skatekepsar"? Nej, dåligt tycker jag, men nu när man tänker efter, Stockholm har ju det mesta.

Det är ju inge fel på den jag har, det är bara det att den har blivit ganska gammal och den har varit med om mycket. Så jag hade tänkt köpa en ny, fräsch keps.

Nu ska jag gå, är törstig och magen knorrar lite, dags för ett liten nattmacka alltså!

Sköt om er!

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0