Somebody save me

Jag vill, men jag vill inte... att ta studenten ska vara roligt och befriande. Inte sorligt och ledsamt, fast vad gör det när man gått med samma klass, samma personer i 3 år, då kan man ju inte undvika att gråta ändå!

Annars, vad händer? Just denna dag ska man städa, plocka lite med tvätt, raka sig framför allt och träna fotboll, det kommer med andra ord att bli en ganska hektisk dag, klockan är snart 10:40 och jag vaknade precis, dags att äta frukost snart.

Sen gäller det jobb om sommaren, jag fick ett förslag från en gammal klasskamrat om att jobba på Telge Bostäder i Järna och Mölnbo, allt jag skulle göra var att skriva ett CV, gå upp till deras kontor i Järna och prata lite med dem. Tror faktiskt att det kan passa mig väldigt bra eftersom detta jobb liksom det jag hade på HSB är att vara fastighetsskötare, man får alltså göra följande:

* Klippa gräs
* Rensa ogräs
* Rensa rabatter

Så jag hoppas att man får jobb där, så jag kanske ska skriva klart mitt CV idag!

Nej, nu knorrar magen men innan jag går ska jag lägga upp en låt som är väldigt bra, kommer från en mycket uppskattad serie, enligt mig i alla fall. Låten i sig är mysig och har ett budskap, lyssna på texten så kommer ni att förstå:

http://www.youtube.com/watch?v=AwUZq4xqsoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0