Friday I'm in love

Då var det fredag och helg igen, för mig är det långhelg eftersom jag är ledig på måndag!

Så vad händer i helgen? Jag skulle svara: Bra fråga! Jag har nämligen ingenting planerat just denna helg, kanske ska ta det lugnt, har det lite stramt med ekonomin, dessutom vill man ju spara till studenten, som närmar sig med stormsteg. 10.e Juni är datumet för studenten och flaket, sen är vi fria... nästan i alla fall. Det är nämligen så att vi ska till skolan den 13.e Juni, med andra ord, måndagen efter studenthelgen. Då kanske ni frågar er "vad ska ni göra då?", jo vi ska hämta våra betyg och sen är går vi officiellt inte i samma skola längre eller samma klass.

Man kan säga att livet börjar efter studenten, då har man lekt klart så att säga. Det är som sagt, lite läskigt, man vet inte vad världen utanför har att erbjuda riktigt.

Jag hoppas förresten på jobb, jag kommer inom kort att skriva klart mitt cv och skicka in till olika arbetsplatser, kanske lite sent påkommet, men som man säger, bättre sent än aldrig!

Nu till något helt annat...

Jag känner att jag kommer att tappa kontakten med många efter gymnasiet, trots att man har de på facebook så blir det ju inte ändå samma sak. Det är så lätt att förlora kontakten om man inte håller den uppe ordentligt och för er som vill håller jag gärna kontakten med er! Det är förresten lätt att förlora någon man älskar genom att göra dumdristiga misstag, det kan vara en bra vän eller ens pojk/flickvän. Det är så lätt att hämna i fel situationer, det är så lätt att göra fel, ibland tänker man inte på det fören efteråt då man alltid kommer att tänka på "det där skulle jag inte sagt" eller "det där skulle jag inte ha gjort". Personligen har jag gjort många dumma saker, som har gjort att jag nästan har tappat kontakten med några vänner som jag verkligen tycker om.

Sen är det du, du som alltid får mig att vara positiv, du som alltid får mig glad och du som alltid gör mig på mitt bästa humör. Jag tycker om dig så mycket och saknar dig för jämnan. Jag gjorde en sak som jag inte är stolt över, som är nästintill oförlåtligt och jag höll på att mista den person som jag älskar så. Jag trodde verkligen att jag hade tappat allt, jag var brusten innerst inne och jag grät och var deppig hela tiden. Men då öppnade du dörren på glänt igen och jag är idag glad, lycklig och positiv igen. Tack för att du finns, fina du! Du ska veta att jag alltid kommer att stå där när du vill det, för jag finns hos dig och jag väntar på dig, det kan jag göra hur länge som helst för du är värd att vänta på!

http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU 

Till dig från mig
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0