Holy shit!

Första fotbollsträningen på 2 år och jag höll på att dö av utmattning. Men jag måste erkänna att det var roligt att vara tillbaka igen, det var en massa nya ansikten som man fick se också. En del var ju familjära, men de är ju för att man har sett de tidigare. Efter träningen fick jag någonting under stortån, såg ut som en stort blåmärke, fast det var rött, förmodade att det bara var en inre blödning som går över snart!

Så efter 2 år är man på banan igen, visserligen behöver jag nog lite mer träning, bollkontroll och kondition sitter ju inte än, men ge mig bara ett par veckor så ska det bli hur bra som helst

Skriver mer när jag orkar, kan och vill

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0